Totaal aantal pageviews

vrijdag 1 juni 2012

hopen op een toekomst

     ik dacht bij mezelf ,eerst maar weer eens mijn blogje bijwerken omdat het al weer een poosje geleden is dat ik er zin in had om alles te beschrijven en de dingen van alle dag onder ogen te zien
vandaag maar weer eens naar de apotheek geweest [voor de derde keer al deze week] dat is tegenwoordig standaard ,je moet altijd twee keer terug omdat ze de medicijnen niet op tijd binnen hebben of weet ik veel waarom
ik kwam thuis met een tas vol pillen en pufjes en 40 euro armer .
drie maanden antibiotica  .God laat het de laatste drie maanden zijn gaat er door me heen terwijl ik alles netjes opruim. steeds als ik denk en hoop dat dit de laatste kuur zal zijn dan moet ik nog even
maar laat ik de moed niet verliezen
ik heb inmiddels weet ik hoeveel sputemkweekjes afgegeven ,dat ik nu hoop dat het eindelijk klaar mag zijn
de laatste paar weken waren weer heel benauwd ,ik ben verkouden geweest en dan kan ik uiteindelijk net nog van de kamer naar de keuken lopen
maar ik geloof dat ik het ergste weer heb gehad en moet mezelf weer opladen en oefenen met de fisio
elke avond sleep ik mezelf nog op mijn ouwe trouwe stalen rosje [lees hometrainer]
hoeveel kilometer ik inmiddels al niet gefietst heb dat is ongelofelijk
maar ik weet dat ik het vooral moet blijven volhouden ,anders zak ik helemaal in
ik heb dit blogje hopen op een toekomst genoemd en dat is precies wat ik doe,al moet ik wel realistisch zijn dat het allemaal niet van een leien dakje gaat
mijn laptopje is tegenwoordig mijn beste kameraad daar ontmoet ik mensen ,lotgenoten ,vrienden
ik koop mijn kleding ik betaal mijn rekeningen en misschien komt het nog zo ver dat ik er mijn boodschappen op moet doen
eigenlijk ben ik een geweldige bofkont dat ik niet afhankelijk ben
wat is dat toch een geweldige uitvinding
ik wil bij deze dan ook mijn trouwe netwerkje bedanken dat ze er gewoon voor me zijn
dank je wel lieve schatten dat jullie met me lachen ,huilen ,mopperen en gewoon naar me luisteren
ik hou van jullie

2 opmerkingen:

  1. Hoi Gerda ,

    hier ook altijd aardig wat kwijt aan , pijnstillers , fluimucil en slaapmiddel.
    Maar ja we hebben het toch nodig .

    Heb hier ook zo'n stalen rosje staan , maar mag er zonder toezicht niet meer op helaas.

    Hoop dat je binnenkort kan stoppen met de antibiotica , en dat de bacterie nu ook echt weg blijft.

    Ik sta al ruim 2 jaar op de antibiotica , ben daar niet echt blij mee , het heeft toch allemaal bijwerkingen.


    Liefs Jip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jip
    ja meid het is niet anders ,we moeten het er maar mee doen
    ik ben blij dat je in ieder geval weer iets bent opgeknapt
    dank je voor je reactie

    knuff.... gerda

    BeantwoordenVerwijderen