Totaal aantal pageviews

dinsdag 20 december 2011

en zo zijn we aanbeland op 7 april 2009
het was op deze dag dat wij [andries en ik ] s morgens on 9 uur in het UMCU een afspraak hadden
we zouden de afdeling bezichtegen waar ik hopelijk tzt opgenomen zou worden voor de transplantatie
we waren net op de afdeling aangekomen toen mijn mobieltje afging
ik wist al voor ik de telefoon aan nam dat het mijn dochter of mijn schoonzoon zou zijn
en ja hoor het was mijn dochter
''ma je bent oma geworden'' zei ze en het is een meisje
de tranen sprongen in mijn ogen
ik had zo graag nu bij haar geweest maar helaas.........
ik zei dat ik zo snel mogelijk op bezoek zou komen
na een bezichtiging op de afd en een gesprek met de narcotiseur die ons uitlegde hoe de hele operatie verloopt zijn andries en ik zo snel mogelijk naar huis gereden
na een snel hapje en gauw nog een kadootje naar onze nieuwbakken kleindochter
en toen kreeg ik een klein rood ,warm,mopje in mijn armen
wat een dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten