Totaal aantal pageviews

dinsdag 20 december 2011

op weg naar de screening

na mijn aanmelding voor de intakegesprekken ging er van alles door mijn hoofd
nieuwe longen dat zou nog eens wat zijn
ik had mijn vader de hele weg zien gaan voor hij op bijna 60 jarige leeftijd zijn vreselijke gevecht met emfyseem verloor
 ik wist wat het alternatief was ,dus ik ging ervoor en dacht dit word een nieuw leven of overlijden
na een oproep van het st antonius ziekenhuis om te komen gingen we [mijn man en ik] samen best wel zenuwachtig voor de gesprekken
groot was de teleurstelling dat ik werd afgewezen dr van Kessel vond dat ik eigenlijk nog niet slecht genoeg was
jammer,jammer
tot ik weer in het ziekenhuis belande en er weer slechter uitkwam
ik voel me net een ui  elke keer een schilletje er af

Geen opmerkingen:

Een reactie posten