Totaal aantal pageviews

dinsdag 20 december 2011

twee jaars screening

en zo zijn we na veel bergen en dalen aanbeland bij de twee jaars screening
ik ging vol goede moed naar het st antonius ziekenhuis
om daar de testen te ondergaan ik was wel een beetje aan het kwakkelen met mijn gezondheid
maar ja ik ben niet beter gewend hoe het voeld om gewoon fit te zijn
echt ik zou het niet meer weten ,gewoon eens wat doen zonder  krom van ademnood te eindigen
gewoon eens de trap op te kunnen lopen zonder 5 min bij moeten komen en je bed te verschonen en te gelijkertijd te zingen
en toen kreeg ik op 23 maart de uitslag
er zat een vlek op mijn linkerlong en die zat er eerder niet dus er moest onderzoek naar gedaan worden
op 8 april moest ik in amersfoort door de scanner dat was dus precies twee jaar later en inmiddels hadden we ook een kleinzoon erbij dus ondanks alle zorgen toch nog weer grote blijd schap





Geen opmerkingen:

Een reactie posten